حرف های تیکه دار من

تازگی ها آدم ها آدم می درند...........

و گرگ های بیچاره بیکار شده اند........

 

 

 

هیچکس رو بیشتر از کوپنش تحویل نگیر بیچاره جوگیر میشه فکر میکنه  اوراق بهادره!

 

 

 

 

هیچوقت با تایر رفتارت روی دل کسی ترمز نکن!

 

 

 

 

انسان های ساده را احمق فرض نکنید:

باور کنید آنها خودشان نخواستند هفت خط باشند..........

 

 

 

در جایی که همه زغال فروش شده اند و دیگران را سیاه

میکنند بیا کمی از مد افتاده باشیم!

سفید بمانیم..........

 

 

 

موقع رفتن گفت تو را هم میبرم

گفتم :کجا؟

گفت: از یادم!

 

 

 

آدامسو با اون همه شیک بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم

تو که جای خود داری!

 

 

 

تحقیرت هم کنم کافی نیست ،تفریقت میکنم از تمام زندگیم!

 

 

 

فردا برا دلجویی دیر است،

امروز زخم نزن!

 

 

 

 

 پیشرفت من دقیقا پسرفت تو از زندگیم بود!

 

 

 

 

به بعضی ها باید گفت :قربونت

یه برنامه بزار دیگه نبینمت.......

 

 

 

 

بعضیا باید انقدر بمونن تو کفت که خوب تمیز بشن!

 

 

 

 

 

 به سلامتی اونایی که ما رو فقط واسه خودمون میخوان

نه

واسه اونچه که خودشون از ما میخوان!

 

 

 

 

 نظر یادت نره دوست به ما شوق بده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, | 17:44 | نويسنده : امیر حسین میرزازاده |