تیکه به پسرا

همانا دختران همسایه ای که در کودکی

به آنها محل نمیدادیم،داف هایی شدن که

محل سگ هم بما نمیدن

 

 

 

دختر شایسته ایرانی معرفی شد.

.

.

.

.

.

دنبال چی میگردی دخترای ایرانی همشون شایسته اند

سلامتی دخترا هورا

 

 

 

شش سال اول زندگی پسرها

-گریه نکن

-شیطونی نکن

-دست تو دماغت نکن

-تو شلوارت پی پی نکن

-مامانت رو اذیت نکن

- دختر همسایه رو بوس نکن

-روی دیوار نقاشی نکن

و الی ماشالا.............

 

 

همیشه پشت سر هر مرد موفقی.

.

.

.

.

.

پدری مایه دار ایستاده است

 

 

 

 

شانس اوردیم سیگار اختراع شد

وگرنه نمیدونستم بعضی از این پسرا اا

میخواستن با چی بزرگ شدن خودشونو ثابت کنند

 

 

 

 

هرزنی ،از سر هر مردی زیاد است!!

 

 

 

 

دیدین ،این پسرای دم بخت میگن من قصد ازدواج ندارم

یکی نیست به اینا بگه برا ازدواج قصد نمیخواد

پول میخواد که تو نداررررررررررری

 

 

 

 

دقت کردین تا حالا همه چیزای خوب خانوما هستند

خورشید خانوم،مهتاب خانوم،پروانه خانوم!

اما همه چیزای بد آقاها هستند

آقا دزده،آقا گاوه،آقا گرگه

.........

 

 

 

می دونید سریعترین راه به چنگ اوردن قلب

یک مرد چیه؟  پاره کردن سینه اش با کارد

آشپزخونه!!!!

 

 

 

 

 

لیلی شدم ،مجنون شدی

شیرین شدم ،فرهاد شدی

حوا شدم،بعید میدونم آدم بشی.....

 

 

 

 

شباهت آقایون با آگهی بازرگانی چیه؟؟

شما نمی توانید یک کلمه از حرف های

آنهارو باور کنید وهیچ چیزی برای زمانی

بیش از 60 ثانیه دوام نمی آورد.

 

 

 

زن خوب تودنیا مثل دایناسوره که نسلش منقرض شده

ولی مرد خوب مثل سیمرغ،که از اول هم افسانه بوده

 

 

 

   خلاصه بچه ها آخریشم بخونید

 

 

 

گفت مردی به همسرش روزی..........

من بمیرم چگونه خواهی زیست؟

گفت:از چندوچون آن بگذر...........

توبمیری برای من کافیست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, | 17:40 | نويسنده : امیر حسین میرزازاده |