بچه ها من خیلی دوست داشتنیم

با سلام خدمت دوستان !!!

بچه ها منم به جمع شما اضافه شدم باور نمیکنید خب بایدم باور نکنید که آدم دوست داشتنی مثل من به جمع شماها اضافه شده!!!!!

بوسهبوسهبوسه

 دوستی مثل بالشته!!

وقتی خسته ای بهش تکیه میکنی!

وقتی خوشحالی بغلش میکنی!

وقتی غصه داری روش گریه میکنی!

پس بالشتم رفیق!

 

کسی که نشسته همیشه خسته نیست شاید

جایی برای رفتن ندارد.......

 

 

وقتی عصبانی هستی مواظب حرف زدنت باش عصبانیت

فروکش میکنه ولی حرفات برا همیشه باقی میمونه!!

 

تو+خاطراتت+چشمانت+دستانت+لبخندت

+اشکت +..........!!!

چند نفر!به یک نفر!؟

 

 

 

از شب پرسیدم چه بنویسم برا کسی که دوستش دارم!!؟؟

گفت: بنویس،بی تو فردایی ندارم!

 

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم.

میگه نمره میخوای؟

گفتم پ نه پ نظر شمارو در مورد مقدار و جنس

خاکی که باید بریزم تو سرم

 

 

دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم میریزد،

چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه گناهکارم.

دلم گرم است میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم.

ای دوست برایت من خدا را آرزو دارم.

 

زندگی کن ولی اسیر نشو،عاشق شو ولی دیوانه نشو،

دوست دارم ولی لوس نشو.....

 

سلام دوست داشتنی امروز ناراحت هستش!!!

تسلیت باد شهادت پیامبر و امام حسن غریب و

امام رضا علیه السلام

 

پیامبر صل الله علیه و آله می فرماید:

امتم همواره در خیر و خوبی اند مادامی که یکدیگر را دوست بدارند و

نماز را به پا دارند ،زکات را بدهند و

مهمان را گرامی بدارند.

چه حرف قشنگ و دوست داشتنی زده پیامبر نه دوستان؟؟

 

امام حسن مجتبی علیه السلام میفرماید:

چنان با مردم مصاحبت داشته باش که خود دوست داری به همان گونه با تو صحبت کنند.

 

امام رضا علیه السلام میفرماید:

کسی که توان جبران گناهانش را ندارد ،زیاد بر محمد و آل محمد

صلوات بفرستد که گناهانش را اگر حق الناس نباشد،محو نابود میکند.

 

؟؟؟؟؟سلام دوستان ؟؟؟؟؟

عکس های دوست داشتنی خودتونو با هر مطلبی که دوست دارین برام بفرستین

تا بزارم تو وب سایتم .

دوست داشتنی از شما تشکر میکنه

این مطلب از نعیمه جون هستش.

دوست داشتنی باش حتی

اگر کسی رو برای دوست داشتن نداشته باشی

 

 

 

این مطلب از تانیا خانومه

گریه کردن را آرزو نکردم

ولی غم زمونه اشکمو جاری کرد

خواستم انجور زندگی کنم که دلم می خواست

ولی دلم اونجور زندگی کرد که زمونه می خواست

 

 

نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم

یه دفه بابام یه لگد محکم بهم زد.میگم

چرا میزنی؟میگه خواستم حس ال ای دی

سه بعدی بهت بدم که جلوی دوستات

احساس حقارت نکنی!!!!!!

شما بگید داریم مردم نه داریم!؟؟؟

 

 

بزرگ که میشی،دردها و غصه هات

زودتر از خودت قد میکشن،غافل از

اینکه،لبخندهاتو توی آلبوم کودکی

جا میزاری!این بزرگ شدن اتفاق

خوبی نبود!!

 

 

 

نظرتون در باره این عکس چیه؟؟؟؟

 

 

منکه عاشقشم دوست داشتنی خیلی دوسش دارهبوسه

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر راد
ساعت23:33---9 دی 1393
سلام عزیزم وب زیبایی داری منتظرت هستم

دوست داشتنی
ساعت17:30---9 دی 1393
سلام شیطون کل مطالبمو کپی کردی مهندس اینارو همه تو وب من دیدن تکراری هستش
بهت که شماره دادم پیام بده شمارت بیفته بعدش بیا کمکت کنم دکتر
اگه خواستی خبرم کن مهندس شمارمو که داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, | 17:57 | نويسنده : امیر حسین میرزازاده |