ضایع شدن های جدید من

داشتیم فیلم هندی میدیدیم سلمان خان با یه کلاش یه

گردان زرهی رو نابود کرد!گفتم بابا اینا خالی بندیه!!!

بابام برگشت گفت خالی بندی اینه که راننده سیگار میکشه

ولی تو بوی سیگار میدی!

هیچی دیگه ضایع شدم و همه رو به دیدن ادامه فیلم دعوت کردم!

 

 

 

 

مامانم شیرخریده ماست زده خاله م بهش گفت اگه واقعا میخوای خود کفا بشی

باید یه گاو ببندی توی حیاطتون که دیگه پول شیر ندی!

مامانم گفت والا یه گاو بستیم اینجا ولی فقط مث گاو سرش

تو کامپیوتره شیر نمیده اصن!

 

 

 

کل زندیگمو فروختم گوشی گلکسی خریدم!

بابام میگه: این گاری اسبی چی داره رفتی خریدی؟؟؟

یه وضعیه الان من دارم دنبال پدر و مادر واقعیم میگردم!!!

 

 

 

 

به بابام میگم میخوام برم سمت گیاه خواری!!

بابام:آفرین پسرم خیلی هم خوبه مگه تو چیت از بز کمتره!!!

 

 

 

 

مکالمه بین من و مادرم:

مامان

جونم

داشتم ماست می خوردم

نوش جونت پسرم

ریخت رو فرش

کوفت بخوری نکبت:خاک تو سرت ....

 

 

 

 

 

مامان داشت سریال نگاه می کرد منو صدام کرد که برم پیشش

گفتم بله مامان؟

مامانم برگشت گفت:هیس ،یه لحظه خفه شو این تیکه شو ببینم

قیافه مناخم

 

 

 

 

کمدمو بازکردم میبینم چندتا از لباسای خواهرم قاطی لباسامه!!

به مامانم میگم اینا چرا اینجاست؟؟

میگه خواهرت گفته اینارو نمیخواد بدمش به مستحق

آخه مادر من......!!!

 

 

 

 

به عمه ام میگم عمه جان دانشگاه قبول شدم،

میگه شهریه شو از کدوم گوری میخوای بیاری!!!

قیافه منمتعجب

 

 

 

 

 

دیشب اومدم خونه میخواستم خودمو لوس کنم و به اصطلاح چسی بیام

گفتم:مامان هواخیلی سرده،گلوم درد میکنه فک کنم سرما خوردم......

مامانم:هیچ مرگیت نیست،کمتر قلیون بکش خوب میشی!

 

 

 

 

دوستان نظراتو شما باعث دلگرمی ما میشود تا ادامه بدیم.پس نظر یادتون نره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, | 17:46 | نويسنده : امیر حسین میرزازاده |