سر کاری..

دوس دارم  اذیتت کنم اما دلم نمیاد.

اخه خدا گفته با حیوانات مهربان باش.

                                                                                                                           

 

دوست داشتنی ترین آدم دنیا میدونی کیه نگرد منم نیستم چون منم آدم که نیستم فرشتم

 

 

 

هر وقت دیدی غمگینی! بشین و زانو هاتو بغل کن فشار بده حتما میگوزی و میخندی!

 

 

 

یه شتر و یک گاو و یک میمون با هم بحث میکنن گاو میگه من شیر میدم شتر میگه من چیز ای سنگین بلند میکنم

تو هم یه چیز بگو دیگه آبروت رفت.

 

 

یه چیز باحال بهت بگم اگه میخوای بدونی برو پایین تر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

هیچی فقط خواستن بگم بخند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 دی 1393برچسب:, | 11:48 | نويسنده : امیر حسین میرزازاده |